Πιστοποιητικό

Βραβεύτηκε με την Ασημένια Σφραγίδα Έγκρισης eKomi!

Βραβεύτηκε με την Ασημένια Σφραγίδα Έγκρισης eKomi!

AXA
AXA

Περισσότερα

Λιγότερα


Κριτικές πελατών - Από Πελάτες για Πελάτες

  • Αξιολόγηση με ημερομηνία
    (κατά σειρά νεότητας)
  • Αξιολόγηση με ημερομηνία
    (κατα σειρά παλαιότητας)
  • Βαθμολογία
    (φθίνουσα σειρά)
  • Βαθμολογία
    (αύξουσα σειρά)
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
στάθηκε δίπλα μου από την πρώτη στιγμή του τροχαίου που είχα και σε ότι επακολούθησε..
Όλα καλά. Κάποιες πολιτικές με βρίσκουν αντίθετο, όπως το περας 2 ετών από την υπογραφή του συμβολαίου για την κάλυψη συγκεκριμένων παθήσεων.
Πολυ συνεπείς στην αποζημίωση της θεραπείας μου
Εξαιρετική εξυπηρετηση. Αψογο προσωπικο
Μου άρεσε ότι μετά το ατύχημα μου, μου στάθηκε sms με ωραίο μήνυμα, που με πήραν τηλέφωνο για να δούνε ότι όλα είναι καλά. Μπράβο.
Ύστερα από μια πολύ σοβαρή περιπέτεια υγείας που είχα τον περασμένο Σεπτέμβριο όπου νοσηλεύτηκα για 20 ημέρες στο ***, διαπίστωσα προσωπικά την άψογη και χωρίς κανένα πρόβλημα , εξυπηρέτηση από πλευράς ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία ήταν πολύ καθοριστική στην πολύ καλή εξέλιξη της υγείας μου γιατί μου εξασφάλισε την απαραίτητη ηρεμία και σιγουριά.
Η αποζημίωση καθυστέρησε αρκετά να υποβληθεί υστερα από τη δήλωση απώλειας
Πολύ καλή και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση με μόνο σημείο το οποίο χρήζει βελτίωση το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε.
Η εμπειρια μου απο την αποζημιωση που μου οφειλετε ακομα εχει υπαρξει απογοητευτικη. Η νοσηλεια μου εγινε τον Αυγουστο του 2019. Με χρεωσατε αδικως και σας ευχαριστω που το δεχτηκατε, αυτο ηταν θετικο και δικαιο. Αρχισα να κυνηγαω την αποζημιωση τον Φεβρ 2020. Σας αποκομισαμε γρηγορα ολα τα απαραιτητα εγγραφα. Εχει υπαρξει ενας μικρος αθλος να καταλαβω γιατι αργειτε τοσο πολυ. Το ποσο ειναι περιπου *** ευρω και το πληρωσα γιατι εμφανιζοταν σαν ανεξοφλητο στο νοσοκομειο και δεν μου επιτρεπαν να κανω μια επεμβαση αν δεν το εξοφλουσα.
Εχω ασφαλισει τα παντα σε εσας, σπιτι, υγεια, αυτοκινητα δικα μας και συγγενων.
Συμβουλεψετε με παρακαλω τι πρεπει να κανω την επομενη φορα αν παρουσιαστει τετοια δυσκολια.
Σας ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον σας προς τους πελατες γιατι εχει μεγαλη αξια.
Υ.Σ. Περιμενω την αποζημιωση (τελευταιος αρ. αιτηματος *** και αρ συμβολαιου ***).

Loading...

Οι Σφραγίδες eKomi